Woonwenz

Woonwenz

opdrachtgever woonwenz

Ongeveer 3.000 woningen van Woonwenz hebben we in onderhoud. Hiervoor doen we het dagelijks of Niet-Planmatig Onderhoud (NPO). Bij Woonwenz onderverdeeld in; mutatieonderhoud, reparatieonderhoud en “gerieven” (keuken- badkamer- en toiletrenovaties, veelal in combinatie met een mutatie). 

In ketensamenwerking met Woonwenz en 2 collega-bedrijven stemmen we alle processen af en verbeteren we steeds, met een hoge klanttevredenheid tot gevolg. Van telefonische intake tot en met facturatie werken we in hoge mate gestructureerd en geautomatiseerd. Dat biedt onze medewerkers de ruimte voldoende aandacht te kunnen geven aan hun werk en aan de bewoners. Onze eigen medewerkers voeren de meeste werkzaamheden zelf uit en verder werken we samen met vaste betrouwbare partners.

  • Service en onderhoud
  • Venlo
  • Woonwenz
woonwenz.jpg

PASSEND BIJ ONZE KERNWAARDEN

We doen zelf de intake

We doen zelf de intake van een melding of klacht, via mail of telefoon. Dat heeft verschillende voordelen. Doordat de klant/bewoner rechtstreeks contact met ons heeft, is de kans op fouten of misverstanden klein, we kunnen direct duidelijkheid geven en een afspraak inplannen (‘One call does it all’) én we lossen het op met slechts één bezoek (‘First time fixed’).

Digitaal proces

Binnen de afdeling Service & Onderhoud hebben we alle processen gedigitaliseerd. Onze monteurs hebben hun eigen smartphone of tablet. Zo kan het onderhoud van een school, woningcorporatie, bedrijfspand of zorginstelling snel en efficiënt worden geregeld. De melding of klacht van een leraar, bewoner of medewerker wordt een opdracht in ons digitaal systeem die voor iedereen direct zichtbaar is. Een voordeel van digitale duidelijkheid is dat de informatie voor iedereen hetzelfde is, wat misverstanden voorkomt. Ook kun je als opdrachtgever volgen in welk stadium een onderhoudsmelding zich bevindt.

Veel vertrouwen

Opdrachtgevers hebben inmiddels zo veel vertrouwen in onze aanpak en expertise dat ze ons veel verantwoordelijkheid geven bij belangrijke beslissingen. Denk aan de woningcorporatie bij een mutatie: Is de badkamer aan vervanging toe? Laten bewoners hun woning achter zoals de corporatie met hen heeft afgesproken? Dat opdrachtgevers deze activiteiten aan ons toevertrouwen, is veelzeggend. Het is aan ons om dat vertrouwen waar te maken. Elke dag weer. We zijn méér dan een bouw- en onderhoudsbedrijf.

Ook afkoop is mogelijk

Raedts maakt het opdrachtgevers graag makkelijk. Vandaar dat we het graag mogelijk maken om (delen van) het onderhoud af te kopen. Dat betekent dat we een budget per eenheid afspreken waarvoor wij een jaar lang service & onderhoud doen. Zo ligt het risico bij Raedts en wordt u als opdrachtgever nooit met hoge of onverwachte kosten geconfronteerd. Nog een groot voordeel: het scheelt heel veel administratieve last, want het fenomeen ‘uurtje-factuurtje’ behoort tot het verleden.

Kwaliteit gegarandeerd

Om de kwaliteit van ons werk te garanderen, spreken we altijd KPI’s (kritieke prestatie-indicatoren) af in ons onderhoudsplan. Dit is een essentieel hulpmiddel om inzicht te krijgen in de prestaties van onze organisatie, teams en medewerkers. Zo maken we voortgang meetbaar en concreet. Een andere methode die we inzetten om de kwaliteit van ons werk te meten, is enquêtes met bewoners en opdrachtgevers: Hoe snel zijn we ter plekke? Hoe kort staat een opdracht open? We doen alles om de wensen in jouw werkveld te begrijpen.

 

Neem contact op

ook interessant

Lees meer

Wonen Vierlingsbeek

Vierlingsbeek Wonen Vierlingsbeek

Lees meer

Wonen Limburg

Venray Wonen Limburg

Blijf op de hoogte
van Raedts