Wonen Vierlingsbeek

Wonen Vierlingsbeek

opdrachtgever wonen vierlingsbeek

Alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van bouwkundig onderhoud voeren we uit voor Wonen Vierlingsbeek voor hun volledige bezit.  Van reparaties via mutaties tot badkamer- keuken- en toiletrenovaties. 

We ondersteunen in de processen waar dat gewenst is en hebben intensief contact met opdrachtgever en bewoners. 

Onze vaste monteurs zijn inmiddels bekenden voor de huurders en ze zijn zeer tevreden met elkaar. We kennen het bezit van haver tot gort en weten daarom door kleine ingrepen vaak hoge onderhoudskosten te voorkomen. 

  • Service en onderhoud
  • Vierlingsbeek
  • Wonen Vierlingsbeek
logo wonen vierlingsbeek.png

PASSEND BIJ ONZE KERNWAARDEN

We doen zelf de intake

We doen zelf de intake van een melding of klacht, via mail of telefoon. Dat heeft verschillende voordelen. Doordat de klant/bewoner rechtstreeks contact met ons heeft, is de kans op fouten of misverstanden klein, we kunnen direct duidelijkheid geven en een afspraak inplannen (‘One call does it all’) én we lossen het op met slechts één bezoek (‘First time fixed’).

Digitaal proces

Binnen de afdeling Service & Onderhoud hebben we alle processen gedigitaliseerd. Onze monteurs hebben hun eigen smartphone of tablet. Zo kan het onderhoud van een school, woningcorporatie, bedrijfspand of zorginstelling snel en efficiënt worden geregeld. De melding of klacht van een leraar, bewoner of medewerker wordt een opdracht in ons digitaal systeem die voor iedereen direct zichtbaar is. Een voordeel van digitale duidelijkheid is dat de informatie voor iedereen hetzelfde is, wat misverstanden voorkomt. Ook kun je als opdrachtgever volgen in welk stadium een onderhoudsmelding zich bevindt.

Veel vertrouwen

Opdrachtgevers hebben inmiddels zo veel vertrouwen in onze aanpak en expertise dat ze ons veel verantwoordelijkheid geven bij belangrijke beslissingen. Denk aan de woningcorporatie bij een mutatie: Is de badkamer aan vervanging toe? Laten bewoners hun woning achter zoals de corporatie met hen heeft afgesproken? Dat opdrachtgevers deze activiteiten aan ons toevertrouwen, is veelzeggend. Het is aan ons om dat vertrouwen waar te maken. Elke dag weer. We zijn méér dan een bouw- en onderhoudsbedrijf.

Ook afkoop is mogelijk

Raedts maakt het opdrachtgevers graag makkelijk. Vandaar dat we het graag mogelijk maken om (delen van) het onderhoud af te kopen. Dat betekent dat we een budget per eenheid afspreken waarvoor wij een jaar lang service & onderhoud doen. Zo ligt het risico bij Raedts en wordt u als opdrachtgever nooit met hoge of onverwachte kosten geconfronteerd. Nog een groot voordeel: het scheelt heel veel administratieve last, want het fenomeen ‘uurtje-factuurtje’ behoort tot het verleden.

Kwaliteit gegarandeerd

Om de kwaliteit van ons werk te garanderen, spreken we altijd KPI’s (kritieke prestatie-indicatoren) af in ons onderhoudsplan. Dit is een essentieel hulpmiddel om inzicht te krijgen in de prestaties van onze organisatie, teams en medewerkers. Zo maken we voortgang meetbaar en concreet. Een andere methode die we inzetten om de kwaliteit van ons werk te meten, is enquêtes met bewoners en opdrachtgevers: Hoe snel zijn we ter plekke? Hoe kort staat een opdracht open? We doen alles om de wensen in jouw werkveld te begrijpen.

 

Neem contact op

ook interessant

service en onderhoudsbedrijf

Lees meer

Wonen Limburg

Venray Wonen Limburg
stukadoor werkneemster raedts bouwbedrijf onderhoudsbedrijf

Lees meer

Woonwenz

Venlo Woonwenz

Blijf op de hoogte
van Raedts